I pristupu u radu s klijenitma
Namijenjena je djeci od 3 g. do 12 g.
Pomaže u razumijevanju za njih nerazumljivih i uznemirujućih događaja koje nisu imali prilike uklopiti u svakodnevno iskustvo. Djeca nemaju dovoljno razvijene jezične vještine koje bi im pomogle da verbalno izraze ono što ih muči te stoga koriste igru kao način komuniciranja. Igra je njihov glavni jezik kojim nam objašnjavaju sve ono što im se događa u vanjskom svijetu
U procesu filijalne igre, roditelji i djeca sudjeluju zajedno u igri koja pomaže u razvijanju povjerenja, komunikacije i razumijevanja međusobnih potreba. Terapeut pruža smjernice i podršku dok roditelji i djeca zajedno istražuju različite teme, izražavaju osjećaje i stvaraju nove načine interakcije.
Saznaj višePsihoterapija je proces u kojem klijent uz terapeuta raste na polju osobnog rasta i razvoja te se uz različite tehnike koje mu nudi terapeut, lakše suočava s vlastitim problemima i pronalazi uspješnije načine njihova rješavanja.
Konačni cilj psihoterapije jest da klijent samostalno postigne osobno zadovoljstvo i osjećaj cjelovitosti.
Nema ništa loše u tome da se djeca malo moraju boriti! To je način na koji odrastamo i učimo kako riješiti problem. Ako roditelji dopuste djeci da budu u kontroli i kontinuirano ih lišavaju bilo kakve muke/borbe – na taj način im čine medvjeđu uslugu. Djeca će uvijek očekivati da će stvari za njih biti lake, a to nije način na koji svije funkcionira.
Vaš odnos s djecom ima značajnu ulogu u njihovom mentalnom zdravlju, a odnos počinje s gradnjom povjerenja. Jedan od načina na koji se stvara povjerenje jest kreiranje osjećaja sigurnosti. To znači zadovoljavanje djetetovih psiholoških i emocionalnih potreba kad su gladni, žedni, kad im je vruće ili hladno, također kad su preplašeni, anksiozni ili tužni.
Slobodna igra tijekom djetinjstva je orijentirana na istraživanje, eksperimentiranje, otkrivanje i učenje.
Istraživanja pokazuju kako manjak ove aktivnosti dugoročno dovodi do razvoja povećane razine anksioznosti i depresije kod djeteta, a ujedno vodi i do poteškoća u koncentraciji, pažnji i samokontroli.